Alle testimonials

Lees hier alle reacties die achtergelaten zijn. Wilt u ook een reactie achterlaten?

Bent u het helemaal met iemand eens, of wil u er juist iets op aanmerken? Door op de titel te klikken, kunt u de mening van een ander ook delen op sociale media.

Zo gauw XS4ALL geheel en

Zo gauw XS4ALL geheel en al door KPN wordt overgenomen weet je zeker dat de klantgerichtheid en de klantenservice een grote ramp wordt. Ben enkele jaren “klant ” geweest bij KPN en dat was een groot lang drama en tranendal…

Kees

Overstappen

Als het tarief hetzelfde blijft, ben ik weg. De dienstverlening zie ik niet hetzelde blijven. Ik heb vanuit het verleden totaal geen vertrouwen in KPN.

Ronald

Brief aan Jorg Kramer

Naar aanleiding van het bericht van Jorg Kramer heb ik hem geantwoord: Geachte heer Kramer, Onderstaand bericht, dat ik uit uw naam ontving, is -om één van de gezegdes van Van Kooten en De Bie weer eens goed te kunnen… Lees hele bericht of deel deze mening “Brief aan Jorg Kramer”

Rick

Steun financiering plan B!

Kom maar door met de crowdfunding ter financiering van plan B!
Als alle potentiële overstappers meedoen dan versoepeld dat de financieringsaanvraag bij de grootbanken!

Hen

Ik dacht het niet!

Ik kreeg, zoals denk ik iedere XS4ALL klant, een heel vriendelijk mailtje van Jörg Kramer, de chef van XS4ALL. Poeslief. Hij belooft zijn stinkende best te doen XS4ALL geruisloos op te laten gaan in KPN. Ik snap niet waarom hij… Lees hele bericht of deel deze mening “Ik dacht het niet!”

Wouter

BOOS!!!

Van begin af erg boos! KPN, blijf met je takken van ‘ons’ XS4ALL af. Er is momenteel GEEN alternatief. Kom maar op met plan B. Ik ben erbij. Als er actie nodig is dan hoor ik het graag.

Marianne

Nieuwe naam

mochten jullie een nieuwe naam nodig hebben voor plan B, dan stel ik voor: xs4ever.nl

Maria

Hou vol!

Ik wil even mijn bewondering en waardering uitspreken voor alle mensen die zich belangeloos inzetten om XS4ALL in de lucht te houden. Minder sympathie heb ik voor de starre houding van KPN waaruit keer op keer blijkt dat het gaat… Lees hele bericht of deel deze mening “Hou vol!”

Rini Oerlemans

Wij zijn er klaar voor

Hoe snel kunnen we ons aanmelden als klant voor de nieuwe provider? Wij zijn er klaar voor, kom maar op met Plan B!

Jane Doe

Plan B beter dan plan A?

Willen we zo langzamerhand niet gewoon plan B liever dan plan A? Als kpn werkelijk niet snapt wat de rol is van het internet in een moderne maatschappij (en dat komt tot nu toe erg hard naar voren in interviews… Lees hele bericht of deel deze mening “Plan B beter dan plan A?”

Guido Sales Calvano

Ik ben er klaar voor :-)

Kom maar op met plan B.
Hoe korter we KPN omzet leveren hoe beter!

Don Joe

Leve xs4all

Wij wachten, indien nodig, op plan B.

Fred

KPN luistert niet; door naar plan B

Intussen is het wel duidelijk; KPN wil geen XS4ALL, alleen maar eenheidsworst voor iedereen.
……dus, wanneer/waar/hoe kan ik me aanmelden bij de nieuwe XS4ALL?

Ben

Nutteloos voor startend klein bedrijf of hobbyist

KPN kan niet leveren wat XS4All levert; Ik heb al 10 jaar lang intensief gebruik gemaakt van allerlei interne diensten, van hun shellservers en nieuwsgroepen, tot een subnet van 8 IP addressen aan te vragen, en uiteraard maak ik uitgebreid… Lees hele bericht of deel deze mening “Nutteloos voor startend klein bedrijf of hobbyist”

Alexander

Xs4all: Top! KPN: Nope

Xs4all: Top!
KPN: Nope

Isa

Hoe KPN klanten bij XS4ALL bedient zouden worden…

Laat ik voorhand zeggen dat de mevrouw die aan de lijn kreeg bij 0800-0402 niet veel kon doen (protocol volgen). Maar dit is een juweeltje hoe je ziet dat KPN procedures uiteindelijk zorgen dat de klant een ruk ervaring heeft.… Lees hele bericht of deel deze mening “Hoe KPN klanten bij XS4ALL bedient zouden worden…”

Roderick Klein

Juist nu overstappen naar XS4all!

Om een signaal af te geven aan KPN, stap ik juist nu over van Telfort naar XS4all. Was altijd enorm tevreden over XS4all, maar om financiele redenen ooit over gestapt naar telfort. Nu KPN ook met telfort gaat stoppen een… Lees hele bericht of deel deze mening “Juist nu overstappen naar XS4all!”

Titus Smit

Slecht plan van KPN

Wat een slecht plan van KPN! Hun beste provider-merknaam om zeep brengen en de klanten van Xs4all in onzekerheid brengen over de toekomstige kwaliteit van de dienstverlening. Met name die van de uitstekende helpdesk waar ik al ruim 30 jaar… Lees hele bericht of deel deze mening “Slecht plan van KPN”

Hans

Veel succes voor de plannenmakers

Ik wens de mensen die plannen maken voor een alternatief heel erg veel succes. Ik hoop echt dat het er komt. Naar mijn mening gaat het vooral om internet verbindingen, colocatie, en goede techneuten. Sommige diensten zouden (voorlopig?) bij specialisten… Lees hele bericht of deel deze mening “Veel succes voor de plannenmakers”

Paul van der Vlis

Naam voor plan B

Exit4us.nl dan maar?

nippur

Service en stabiliteit

Tot mijn spijt moet ik toegeven dat ik me tussendoor heb laten overhalen om naar een specifiek “thuis” product, binnen 3 maanden meer storingen en administratieve ellende gehad, dan alle 5 de jaren daarvoor bij XS4All, na verlopen van het… Lees hele bericht of deel deze mening “Service en stabiliteit”

RainMan

Adieu XS4ALL.

Vanmorgen ontvingen wij een mail met een bericht van XS4ALL. De manier waarop het management van XS4ALL de opheffing presenteerde met de opmerking “Het management van XS4ALL heeft de conclusie getrokken dat XS4ALL op laten gaan in KPN de beste… Lees hele bericht of deel deze mening “Adieu XS4ALL.”

Jan

Mentaliteit

XS4all had vroeger de mentaliteit “samen mooi internet maken”. In tweede instantie moest er geld verdiend worden, helemaal prima anders kun je niet bestaan.
Maar bij KPN is de prioriteit omgekeerd, net als bij alle andere pittige providers. De… Lees hele bericht of deel deze mening “Mentaliteit”

John Doe

Actie.

Zou het niet mooi zijn als alle leden van xs4all massaal weg zouden gaan bij KPN door bij een inlijving een andere provider te kiezen? Misschien kan het huidige xs4all een nieuwe opstarten?

Lex Eckhardt

Eerst Demon, nu XS? Nee!

XS4All en Demon (én de DDS!) zijn mijn geboorteplaatsen op het internet. Ik kén dus geen ander internet: stabiele performance, degelijke techniek en een betrouwbare helpdesk zonder commerciële fratsen. Dat dat met XS zou verdwijnen – intussen 100% afhankelijk van… Lees hele bericht of deel deze mening “Eerst Demon, nu XS? Nee!”

wilag kater

Kpn faalt aan alle kanten, zelfs met nieuwe simkaart

Had een nieuwe simkaart nodig ivm nieuwe telefoon.
Bij de kpn winkel vroegen ze mijn telefoonnummer en tikte dat in in de computer. Daarna lazen ze van het scherm af hoe ik heette en waar ik woonde. Ik hoefde… Lees hele bericht of deel deze mening “Kpn faalt aan alle kanten, zelfs met nieuwe simkaart”

Anton

Technisch hoogstaand, betrouwbaar en menselijk,

Technisch hoogstaand, betrouwbaar en menselijk, dat typeert voor mij XS4ALL. En ook nog eens een veilige haven in een landschap van toenemende surveillance. Accepteren van omzetting naar KPN zou voor mij voelen als verraad van deze waarden. Dat de mogelijke… Lees hele bericht of deel deze mening “Technisch hoogstaand, betrouwbaar en menselijk,”

Neelie

Bijzonder, Xs4All is meest winstgevend, toch 2,50€ meer gaan betalen!

Zoals de titel goed aangeeft moeten de Xs4all abonnees 2,50€ meer betalen, terwijl Xs4All de meest winstgevende afdeling binnen dat rommelige KPN is…
De mensen achter KPN hebben een manier gevonden om zichzelf te verrijken, KPN draait slecht, de… Lees hele bericht of deel deze mening “Bijzonder, Xs4All is meest winstgevend, toch 2,50€ meer gaan betalen!”

Rick

crap

Ik krijg nu een prijsverhoging en een nitwit commerciële nieuwsbrief van xs4all. Op een of andere manier wordt mijn sympathie voor xs4all onder de vlag van KPN steeds kleiner. Stiekem hoop ik dat alle overleg met KPN mislukt en dat… Lees hele bericht of deel deze mening “crap”

sam

XS4ALL is internet zoals het bedoeld is

XS4ALL is uniek. Niet alleen is XS4ALL een zeer goede, betrouwbare en stabiele provider met prima verbindingen en waarschijnlijk de beste helpdesk die er is, maar XS4ALL staat voor veel meer. XS4ALL staat voor internet zoals internet bedoeld was en… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL is internet zoals het bedoeld is”

Joost

slechte ervaring met k p n

met overstap van k p n planet naar xs4all 6 weken zonder aansluiting gezeten ..met overstap naar 3 in een aansluiting 1 dag zonder aansluiting gezeten…ook in winkel slechte ervaring .. was blij van k p n af te wezen… Lees hele bericht of deel deze mening “slechte ervaring met k p n”

j kuipers

Ongevenaarde support op meerdere vlakken

Ik heb zelf geen XS4ALL aansluiting. Op het moment dat ik een glasvezel aansluiting bij XS4ALL kan krijgen stap ik onmiddellijk over. Waarom? Ik heb regelmatig voor anderen met XS4ALL gebeld. De support medewerkers weten onmiddellijk in te schatten wat… Lees hele bericht of deel deze mening “Ongevenaarde support op meerdere vlakken”

Peter Blok

…they drink the sand because they don’t know the difference.

Ik heb enkele jaren geleden de overstap van ’s lands grootste kabelboer naar XS4ALL gemaakt, waar ik na een verhuizing “per ongeluk” was beland. Al had ik 100 km op mijn blote knieën moeten kruipen om er weg te komen,… Lees hele bericht of deel deze mening “…they drink the sand because they don’t know the difference.”

Anoniem

’t gevoel bij KPN weg te moeten

‘we behouden het beste, en dat krijgt u straks bij KPN.’, betekend m.i. “we gaan reorganiseren en dat krijg je dan als ex-klant van xs4all”. De waarheid is verbloemd, geweld aangedaan want wat moet je zonder privacy en service. Wat… Lees hele bericht of deel deze mening “’t gevoel bij KPN weg te moeten”

Paul

Goede actie!

Heel goed dat jullie als actiecomité je schouders er onder zetten.
Als het tot een nieuw bedrijf komt dat niet gericht is op economische gewin zou dat geen slechte uitkomst zijn.
Ik doe dan mee, zo nodig ook… Lees hele bericht of deel deze mening “Goede actie!”

Evert Jan

1-aprilgrap?

Ik kreeg direct een 1-aprilgrap-gevoel bij de aankondiging dat xs4all als entiteit zou gaan verdwijnen. Dat werd versterkt door de toegenomen xs4all-reclame in vele media. Dit alles kan w.m.b. nog steeds een flauwe en goedkope actie om gratis publiciteit blijken… Lees hele bericht of deel deze mening “1-aprilgrap?”

rvtol

Standvastigheid in privacybescherming en service

Hou vol en sta ergens voor . Het is de Correspondent gelukt geld in te zamelen om onafhankelijk nieuws te brengen en met succes. Een duidelijke visie over de essentiële taak als provider om ons als klanten veilig en adequaat… Lees hele bericht of deel deze mening “Standvastigheid in privacybescherming en service”

Kees van Ee

Hippies from Hell

How it all started: https://www.youtube.com/watch?v=TuOOmjdYEt8

sam

Hou vol!!

Hou vol mensen! Het mooist zou zijn als XS4ALL redelijk zelfstandig kan doorgaan, weliswaar als KPN gelieerd bedrijf. Maar mochten jullie zelfstandig verder moeten, zet dan maar alvast een vinkje achter mijn naam, ik ga mee! Jullie sterkte gewenst, KPN… Lees hele bericht of deel deze mening “Hou vol!!”

Jos Kaats

Top provider

In de begintijd van XS4ALL zijn wij voor mijn werk in aanraking gekomen met met deze provider.
Toendertijd was het al een snelle en stabiele verbinding met kundige medewerkers. Jarenlang hoorde ik van anderen de problemen bij andere providers… Lees hele bericht of deel deze mening “Top provider”

W. Janssen

XS4ALL moet blijven bestaan

Ik ben werkzaam geweest bij xs4all op de helpdesk en vele klanten en monteurs geholpen met klachten en problemen, bij xs4all ben je 1 grote familie zo heb ik mijn tijd ervaren.
Op dit moment ben ik werkzaam als… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL moet blijven bestaan”

Peter Joustra

Reactie

Mensen, ik ben er natuurlijk.
Alles wat ik kan doen voor de nieuwe incarnatie van de XS feniks (fenikxs4all?), je hoeft het maar te vragen.
Tijd, geld, moeite, coding – alles uiteraard een beetje beperkt, maar gelukkig gegeven.

Ray Selby

XS4All moet blijven.

Ben sinds het prille begin van XS4All klant, nooit problemen. Noodgedwongen ivm verhuizing klant van Ziggo geweest. Wat een ellende. Nadat SX4All kon leveren in het gebied, weer snel klant geworden. Zonder problemen, behalve dan de onkunde van de instalateurs… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4All moet blijven.”

Frank

Internet historie

Als XS4ALL verdwijnt.
Verdwijnt er een belangrijk stuk Nederlandse internet historie.
Het merk XS4ALL, en de het bedrijf er achter zou daarom gekoesterd moeten worden.

Elmer

Tevreden maar ondertussen

Hallo, In 2 contracten al bijna 25 jaar zeer tevreden klant. Een Helpdesk waar men veel van kan leren. Bel je als leek of als “geavanceerd” gebruiker nooit gezeur, (mee)denken in oplossingen en problemen binnen 24 uur oplossen ook als… Lees hele bericht of deel deze mening “Tevreden maar ondertussen”

Jan

Angst voor tragisch gat in de markt en hoop op plan B

Ik begon als late adaptor met Compuserve. Dat werd ingelijfd door Telfort. Stapte meteen over naar XS4ALL, genoot van de goede techniek en vooral van de mensen die steeds weer zowel mij als hun product perfect begrijpen. Ik werd een… Lees hele bericht of deel deze mening “Angst voor tragisch gat in de markt en hoop op plan B”

Mark

XS4All begint eigen internetprovider!!!

‘XS4All begint eigen internetprovider’, lees ik net in de krant. YES! Noteer mij maar vast!

Harry van Veen

Een A quality provider zoals XS4ALL is absolute noodzaak.

Mijn eerste provider was Casema (hedendaags Ziggo) en dat was een ramp met vaak storingen en een mega slechte helpdesk. Helaas was er toen niets anders. Toen ADSL mogelijk was, was ik in notime bij XS4ALL. Zoals velen al eerder… Lees hele bericht of deel deze mening “Een A quality provider zoals XS4ALL is absolute noodzaak.”

Jos van der Geest

De leugen van Ibarra

Ibarra gewezen op de actie van XS4all Moet Blijven “Dear Marc, I know and I’m following it. our plan is to make the XS4All model bigger within the KPN world. Some people don’t trust KPN could be much better by… Lees hele bericht of deel deze mening “De leugen van Ibarra”

Marc R

hoe dom kunnen ze zijn bij KPN?

Wie haalt het in z’n bolle kop om een kwaliteits-(dochter)-bedrijf als XS4ALL op te laten in KPN?
Hoe dom kun je zijn? Oh gelukkig… je mag je XS4ALL adres behouden; alsof dat je belangrijkste reden zou zijn om te… Lees hele bericht of deel deze mening “hoe dom kunnen ze zijn bij KPN?”

Ben Smits

Grote NEE tegen kpn

Ik wil helemaal geen kpn, ik ben jaren terug van kpn naar xs4all overgestapt omdat de service van kpn helemaal ruk is. Dat begint al met een modem dat kpn software krijgt i.p.v. de fabriekssoftware en daardoor het gebruik en… Lees hele bericht of deel deze mening “Grote NEE tegen kpn”

Jurgen Dimmers

Laat naam XS4ALL los, begin nieuw high level initiatief from scratch

Deze actie kan gebruikt worden om vanaf 0 een nieuw bedrijf op te richten in de sfeer van voormalige XS4ALL en met de kennis en behoeftes van nu. Het “behoud” van de naam XS4ALL lijkt mij een verloren strijd, waarbij… Lees hele bericht of deel deze mening “Laat naam XS4ALL los, begin nieuw high level initiatief from scratch”

Douwe

Wat moeten wij zonder XS4ALL

Inderdaad jaren 90 was er alleen KPN telefonie+ADSL.
Toen kwam kabel.
Het KPN compleet pakket was onbetaalbaar.
Dus gekozen voor internet van@home.
Dat werd Ziggo.
KPN was nog niet steeds marktleider en onbetaalbaar.
Uiteindelijk… Lees hele bericht of deel deze mening “Wat moeten wij zonder XS4ALL”

Marlinda

Zo jammer

Best jammer dat er weer een mooi bedrijf met goede service moet verdwijnen. Hoop dat we nog lang van jullie gebruik kunnen maken.

Thera

Zeker geen KPN…

Als KPN inderdaad de klanten van XS4ALL inlijft onder de KPN vlag, dan zal ik dat zeker niet mee gaan maken en zorgen dat ik voor dat het zover is de Internet aansluiting naar een andere partij verhuis.
Hopelijk… Lees hele bericht of deel deze mening “Zeker geen KPN…”

Angela

KPN weet soms niet wat ze zelf verkopen!

Ik heb bij diverse werkgevers zelf als systeembeheerder en als particulier al jaren gebruik gemaakt van xs4all.nl.
Het inderdaad een No-nonse provider met mensen die weten welke afdeling je bij moet zijn. Heldere voorlichting.
KPN straalt het niet… Lees hele bericht of deel deze mening “KPN weet soms niet wat ze zelf verkopen!”

Roderick Klein

Vreemde ervaringen met KPN, niet altijd technisch goed uitgewerkt

Ik heb zelf op de helpdesk van bedrijf gezeten dat POS software ontwikkelt. Er kwamen soms klachten binnen dat email niet aankwamen van klanten die een @planet.nl adres nog handen. Dan kwam een factuur verzonden naar een gmail of hotmail.com/live.nl… Lees hele bericht of deel deze mening “Vreemde ervaringen met KPN, niet altijd technisch goed uitgewerkt”

Roderick Klein

Herken ik hier iets?

Het lijkt wel of ik hier iets herken. U ook?
KLM en Air France?? Wie zal er winnen??

Albertjan

Nooit meer KPN

Ik ben destijds overgestapt naar XS4ALL omdat de service direct aan de klant van de KPN aboninabel slecht was. Er was een probleem omdat men mij “zo maar” had afgesloten. Geen tel had ik het idee dat ik klant was.Lees hele bericht of deel deze mening “Nooit meer KPN”

Arnold Cramer

mijn mail aan XS4ALL n.a.v. de XS4ALL-Nieuwsbrief (februari 2019)

onderwerp van mijn mail aan XS4ALL: “Verschillende klanten hebben hun zorgen geuit over de plannen” – dat zijn er DUIZENDEN! – mijn kritiek op aanhef Nieuwsbrief XS4ALL Geacht team XS4ALL, Gisteren (13 februari jl.) ontving ik van u per mail… Lees hele bericht of deel deze mening “mijn mail aan XS4ALL n.a.v. de XS4ALL-Nieuwsbrief (februari 2019)”

Jur Kuipers

Geen vertrouwen in KPN

Overgestapt naar xs4all in de tijd dat we nog inbelden met een 56k6 modem, daarna ISDN, ADSL, en nu glasvezel. De overstap naar xs4all was een bewuste keuze. Zeker sinds de ADSL tijd is bijvoorbeeld het vaste IP adres een… Lees hele bericht of deel deze mening “Geen vertrouwen in KPN”

Ronald

Internet een nutsvoorziening?

Het is onverklaarbaar waarom de overheid een maatschappelijk belangrijk netwerk over heeft gelaten aan het particuliere initiatief.
Internetverbindingen zijn net zo belangrijk als het Drinkwater, Electra en Gas transport allen wel nutsvoorzieningen.
Er moet maar snel een overheidsbeslissing… Lees hele bericht of deel deze mening “Internet een nutsvoorziening?”

E. en J. van Es

XS4ALL / Access for All

In het jaar 2000 ging ik in Zandvoort wonen, daar bleek de enige mogelijkheid om te verbinden met het internet via een analoge of ISDN van KPN.
KPN rolde ook ADSL uit in diverse gemeentes, maar was niet te… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL / Access for All”

Maurits

Wat nu?

mijn relatie met KPN is kapot, mede dankzij de twee databases die dit bedrijf hanteert. in de KPN winkel de juiste naam adres enz aangegeven en de volgende dag een pakket met de naam en adresgegevens van de buurman 4… Lees hele bericht of deel deze mening “Wat nu?”

Frans de Graaf

Wij hebben e.e.a. gewijzigd, koop maar een andere ISDN kaart

Toen ik het verhaal van Henk Schanssema las, dacht ik, zoiets heb ik ook
Het zal zo rond 2001 zijn geweest. Xs4all had toen al een hele goede naam, maar ja duur hè. Dan bij Planet (KPN) lekker goedkoop,… Lees hele bericht of deel deze mening “Wij hebben e.e.a. gewijzigd, koop maar een andere ISDN kaart”

Gerlof

KPN denkt ermee weg te komen; arogantie dus…

Indien KPN ermee weg denkt te komen en deze actie doorzet is dat waarschijnlijk een hele domme zoveelste actie. Ik en ik hoop, velen met mij, zullen dan in ieder geval KPN de rug toe keren. Hopelijk zijn de fantastische… Lees hele bericht of deel deze mening “KPN denkt ermee weg te komen; arogantie dus…”

Marco

Zaken doen met KPN wordt een serieus risico

KPN heft steeds meer providers op. Voor ons is het al de 4e keer in 12 jaar. Na Demon Internet, XMS en Ons Brabant Net ligt nu XS4ALL op het hakblok. En deze keer al 9 maanden na de vorige… Lees hele bericht of deel deze mening “Zaken doen met KPN wordt een serieus risico”

Hugo Van den Berg

Als provider volgende keer misschien nog activistischer worden?

Hoewel ik het eigenlijk haast niet meer verwacht, zou ik het mooi vinden als XS4ALL(2) blijft. Ik zou het zelfs nog schitterender vinden als ze zich echt *nog* sterker als privacy voorvechters zouden profileren, door ik noem maar wat: e-mail… Lees hele bericht of deel deze mening “Als provider volgende keer misschien nog activistischer worden?”

Richard

Onder dat logge KPN wil ik niet verder

De vele pluspunten waarop Xs4all zich onderscheidt zijn legio. In mijn contacten met de provider heb ik altijd aan een paar woorden genoeg. Snel antwoord en probleem opgelost. Dát verwoordt nu die XS in de naam. KPN heeft mij in… Lees hele bericht of deel deze mening “Onder dat logge KPN wil ik niet verder”

Hans Becker, eindredacteur Personal Computer Magazine 1984-1997

Kortzichtig van KPN

Tsja, en dan gaat de tweede internetprovider waar ik voor heb gewerkt, eindigen. Dit keer door onze grote vriend KPN die zogenaamd goede alternatieven heeft, maar niet in de verste verten zo goed is als XS4ALL was in zijn slechtste… Lees hele bericht of deel deze mening “Kortzichtig van KPN”

Bas

Wil KPN mij wegjagen als klant?

[aanvallen op personen geschrapt door het comité] Ik ben ooit bij KPN vertrokken ivm de nogal gebrekkige uitvoering van internet DIENST verlening. Via een zeer teleurstellende ervaring by UPC toch bij XS4ALL gekomen dat gelukkig iets anders in elkaar stak… Lees hele bericht of deel deze mening “Wil KPN mij wegjagen als klant?”

Nico

Goede raad van een CEO

Ik lees vandaag een stukje van de nieuwe Unilever CEO Alan Jope waar de heer Ibarra misschien nog wat van kan opsteken. “Oude massamodel is definitief voorbij. Massaproducten doen het nog relatief goed. Maar de parels zijn toch vooral de… Lees hele bericht of deel deze mening “Goede raad van een CEO”

Marga

Politiek gestuurde keuze

XS4ALL is a pain in the ass. Veel te betrokken en praktiserend in internetveiligheid en privacy. Dit hele xs4all-opheffen lijkt minstens politiek gestuurd. Temeer omdat o.a. Solcon (KPN sinds juni 2017) blijft bestaan. Reden temeer om XS4ALL overeind te houden!… Lees hele bericht of deel deze mening “Politiek gestuurde keuze”

sam

Mijn steun aan de actievoerders/strijders/Jeanne ‘d Arcs

……………….. (Eén van de Jeanne ‘d Arcs van XS4ALL geanonimiseerd) …Ik ben zo boos dat KPN gewoonweg zegt: “We hebben naar jullie geluisterd, maar we gaan het tóch volgens ons eerste plan doen”. Ik moet de eerste leider van een… Lees hele bericht of deel deze mening “Mijn steun aan de actievoerders/strijders/Jeanne ‘d Arcs”

Rudolf

Email adres kpn

Toen ik begreep dat KPN xs4all met de gebruikelijke “motieven” wil stoppen, wilde ik een email sturen naar KPN, zoals ik dat bij info@xs4all.nl gewend ben. Geen adres te vinden! dat is mijn eerste ervaring met die club. Als ze… Lees hele bericht of deel deze mening “Email adres kpn”

Hans Stoffels

Advies voor de KPN

Advies voor de KPN met de beoogde
KPN premium dienstverlening: Maak een nieuw logo
en zing een lied
en doe al het andere niet.

Kees van der Hoeven

Wellukuh lampuh branduh er bij u, meneer?

Het moet zo rond 2003 zijn geweest. Mijn ADSL verbinding haperde af en toe. De indruk bestond dat er een instelling in het netwerk van KPN was aangepast. Met XS4ALL gebeld. “We kennen het probleem, meneer. Uw vermoeden klopt, het… Lees hele bericht of deel deze mening “Wellukuh lampuh branduh er bij u, meneer?”

Henk Schanssema

XS2all

Voor KPN is het nu een prestigeslag geworden; ze zitten in de loopgraaf en XS4all moet en zal nu verdwijnen. Er is een plek voor een nieuw XS4all – als ze weer de horzel kan zijn; zoals de Postbank vroeger… Lees hele bericht of deel deze mening “XS2all”

wilco

Kwaliteit of Kwantiteit

bericht aan kpn:
Hallo, Na jarenlange ellende met jullie service en valse beloftes ben ik in oktober 2019 overgestapt naar xs4all. Willen jullie echt de klanten terugzetten naar de middeleeuwen? dit is een schandalige manier van handelen en ik… Lees hele bericht of deel deze mening “Kwaliteit of Kwantiteit”

Steef Kooij

Misleiding door KPN

KPN beweert dat er voor de klant niets zal veranderen bij het opdoeken van XS4ALL. Dit is overduidelijk kletskoek, zoals ook blijkt uit talrijke reacties.
In Nederland geldt een verbod op misleidende reclame. Kan KPN wellicht worden aangeklaagd bij… Lees hele bericht of deel deze mening “Misleiding door KPN”

Peter van der Pouw Kraan

KPN? Dan nog liever off-line!

Al klant bij XS4All sinds het inbeltijdperk; eerste modem was een 28k8…en gedurende al die jaren geen enkele klacht over XS4All. KPN daarentegen… Ergens begin deze eeuw is de KPN factuur -ik betaalde toen aan XS voor toegang, maar aan… Lees hele bericht of deel deze mening “KPN? Dan nog liever off-line!”

Bart Velthuis

Kwaliteit

Heb al vele jaren een XS4all abonnement. Weet dat ik niet de laagste prijs betaal, maar voor mij telt vooral de kwaliteit van het internet en de prima service van de helpdesk. Als KPN de zaak opheft ben ik gevlogen.… Lees hele bericht of deel deze mening “Kwaliteit”

C van Wechem

KPN geeft niets om personeel.

Toen ik in 1988 begon bij KPN waren er ruim 40.000 personeelsleden. Door technische ontwikkelingen en tientallen reorganisaties is dat nu nog geen 8000. Zelf ben ik in 2009 op straat gezet. Ben toch bij XS4ALL gebleven omdat ze de… Lees hele bericht of deel deze mening “KPN geeft niets om personeel.”

Dirk

KPN4all

Is het geen beter idee om alle KPN kanten te laten instromen bij XS4ALL? Dan heeft KPN meteen zijn hoofddoel bereikt: al het goede van XS4al voor KPN-klanten.

Willem van der Veere

Het vertrouwen is weg

Het vertrouwen is weg. De techniek blijft. Dat KPN dat kan heeft ze, eerlijk is eerlijk, wel bewezen. De added-value van XS4All is de afgelopen 5 jaar steeds verder afgeroomd door KPN. Zo is XS4All nog maar amper te horen… Lees hele bericht of deel deze mening “Het vertrouwen is weg”

Rembert, verbonden aan XS4All sinds Utopia en HackTic

KPNOOITMEER!!!

Lang geleden…..hadden wij wel xs4all- internet maar nog KPN telefonie, privé en zakelijk, vaste lijnen. Toen ook nog mobiel. Altijd was er wel wat: storing alom, geen bereik, foute vermelding in telefoonboek, enz. Contacten met KPN-servicediensten leken het meeste op… Lees hele bericht of deel deze mening “KPNOOITMEER!!!”

F. De Wendt

Overstappen niet zo moeilijk

KPN gokt erop dat ontevreden consumenten de daad niet bij het woord voegen, zoals veel ING klanten en Facebook gebruikers. Dit getuigt van een arrogantie bij KPN die alleen al daarom aangepakt zou moeten worden. Ben na jaren ING ergernis… Lees hele bericht of deel deze mening “Overstappen niet zo moeilijk”

Hedy

Xs4all moet blijven

Ook ik ben een trotse klant van deze fijne provider, die Internetvrijheid, privacy, netneutraliteit, open standaarden en goed Netizen-schap hoog in het vaandel heeft staan. En ook nog fantastische features biedt zoals een eigen homedirectory met een boel eigen backupruimte,… Lees hele bericht of deel deze mening “Xs4all moet blijven”

Wilbert Berendsen

Geen commerciële eenheidsworst

Pakweg rond 1995 nam ik een account bij xs4all. Het was toen nog inbellen met een piepend modem over de telefoonlijn. Er was een tekort aan beschikbare lijnen. Om de bestaande klanten te verzekeren van toegang moest ik toen enige… Lees hele bericht of deel deze mening “Geen commerciële eenheidsworst”

sam

‘Waarde’ is niet alleen winst

Ik word er nogal kriegel van als men (de media, de KPN-kapitalisten) XS4all bagatelliseert tot ‘een merknaam’. Wat maakt het uit. Besparing met eenduidige ‘branding’. Zo kortzichtig.
Want XS4all is zó veel meer dan dat. Alle wezenlijke en onderscheidende… Lees hele bericht of deel deze mening “‘Waarde’ is niet alleen winst”

Eric Aarts

Laat XS4ALL luis in de pels en boegbeeld van KPN blijven

“KPN wees niet zo halsstarrig; laat uw rebelse dochter de luis in de pels en het boegbeeld van de Koninklijke KPN N.V. blijven. Het voelt niet goed dat u de oprechte zorgen van zoveel klanten zo makkelijk terzijde schuift. Als… Lees hele bericht of deel deze mening “Laat XS4ALL luis in de pels en boegbeeld van KPN blijven”

Ariane van Pelt

Dit gaat er veranderen

Ik ben een heavy internet user en merk het als de verbinding er even uit ligt. Jaren geleden heb ik nog overwogen zowel een kabel als dsl-abonnement te nemen, met een load balancer ertussen omdat mijn kabel-internet zo vaak storingen… Lees hele bericht of deel deze mening “Dit gaat er veranderen”

Mark Baars

Inbreuk op overeenkomst uit 1998?

XS4ALL Internet B.V. KVK 33287534, Vestigingsnr. 000019486219, bestaat nog steeds en is dus een rechtspersoon. Volgens mij heb ik daar een overeenkomst mee en niet met de rechtspersoon KPN. Daarbij behoorde de dienstverlening, de veiligheid en de maatschappelijke betrokkenheid van… Lees hele bericht of deel deze mening “Inbreuk op overeenkomst uit 1998?”

Koos Achterhof

Niet slim van KPN

Behalve voor de goede service, ben ik vooral klant bij XS4all omdat er veel zorg wordt besteed aan privacy, zowel voor mij persoonlijk als op maatschappelijk vlak.
Als XS4all opgeslokt wordt door KPN heb ik niet het vertrouwen dat… Lees hele bericht of deel deze mening “Niet slim van KPN”

Peter Limbach

John de Mol?

Zou het zelfstandig voortbestaan van xs4all v.w.b. Internet en Televisie onder Talpa geen optie zijn?

Fred

Mijn mail aan KPN van 25-01-2019

L.S., Uw voornemen om Xs4all als internetprovider uit de markt te halen lijkt mij helemaal geen goed idee. De naam ‘Xs4all” herbergt het begin van een geschiedenis, het ontstaan van een tijdvak dat ongelooflijke veranderingen op het gebied van de… Lees hele bericht of deel deze mening “Mijn mail aan KPN van 25-01-2019”

Ada Waalboer

Mijn mail aan KPN

KPN,
wat heeft KPN ons XS4ALL-klanten een lullige start van 2019 gegeven. (Ingekort door het comité) Wat doet KPN sinds 10 januari toch haar uiterste best om zichzelf in de voet te schieten! Zó zwak om de meest integere,… Lees hele bericht of deel deze mening “Mijn mail aan KPN”

Marc, XS4ALL klant sinds 16 jaar

Dit Facebook-chatbericht schreef ik aan KPN. Zouden ze reageren?

Onderstaand Facebook-chatbericht schreef ik aan KPN. Ik ben benieuwd of en hoe ze reageren. Beste medewerker van KPN, Ik wil graag mijn zorg voorleggen over het voornemen van KPN om mijn provider XS4ALL op te heffen, en vooral over de… Lees hele bericht of deel deze mening “Dit Facebook-chatbericht schreef ik aan KPN. Zouden ze reageren?”

Arnold de Jong

Mijn brief naar de KPN Medewerkers van Directie tot Technici tot Adminstrateurs

Beste KPN Medewerker(s), van Directeur tot Technici en Adminstrateurs…. Al 45 jaar ben ik bij KPN, omdat het altijd zo eigen en vertrouwd is/was. Ouderwets gewoon goed, en waar ik van op aan kon. Maar nu proef ik grote neigingen… Lees hele bericht of deel deze mening “Mijn brief naar de KPN Medewerkers van Directie tot Technici tot Adminstrateurs”

Fransje Bannenberg

Pindakaas, hagelslag en XS4ALL. Onmisbaar.

Beste XS4ALL, Direct na het weekend in mei 1993 waarin het artikel van Francisco van Jole verscheen, over het nieuwe fenomeen, het “internet”, en over Hacktic, de club die jou oprichtte, heb ik een modem gekocht en me aangemeld. Zolang… Lees hele bericht of deel deze mening “Pindakaas, hagelslag en XS4ALL. Onmisbaar.”

Peter van Diest

Mijn mail aan KPN

Geachte KPN,
Hierbij verzoek ik U XS4ALL niet op te heffen.
Ik ben al jarenlang tevreden gebruiker van XS4ALL en wil beslist geen KPN abonnement.
Ik heb dit reeds eerder meegemaakt met het opheffen van Planet internet.… Lees hele bericht of deel deze mening “Mijn mail aan KPN”

Kees van der Hoeven

Gelooft u dat er niets verandert?

KPN geeft aan dat er voor de klanten niets verandert. Denkt KPN dat haar klanten zo dom zijn om dat te geloven? Waarom iets veranderen (XS4ALL laten verdwijnen) als er niets verandert? Als KPN verstandig is stelt ze zich voor… Lees hele bericht of deel deze mening “Gelooft u dat er niets verandert?”

Ben

Het schip dreigt te zinken…

Met het wegvallen van XS4ALL verdwijnt niet alleen een naam, maar verdwijnt ook een filosofie die in de huidige tijd broodnodig is voor de consument. Het schip van de informatieveiligheid is al jaren in zwaar weer, maar maakt nu water…..… Lees hele bericht of deel deze mening “Het schip dreigt te zinken…”

Marcel R. Onck (Information Security Manager)

Gedreven door aandeelhouderswaarde

Onlangs is het bedrijf waar ik werkte ook “uitgefaseerd” voor het “moederbedrijf”. De bestuurders van dit bedrijf hebben gezegd dat het bedrijf meer waarde heeft met 1 merk. Ook mijn bedrijf maakte winst en medewerkers/sters van het hoofdkantoor (60) worden… Lees hele bericht of deel deze mening “Gedreven door aandeelhouderswaarde”

Bart

gmail

Ik ben voor de zekerheid alvast mijn xs4all email adres bij alle bekenden en instanties aan het overzetten naar mijn gmailadres. Over een jaar loopt mijn contract af en dan kan ik zonder problemen overstappen naar een andere provider met… Lees hele bericht of deel deze mening “gmail”

MB

Waarom kiezen mensen xs4all

KPN zou eens na moeten denken waarom mensen een provider kiezen die relatief duur is. Zouden dat allemaal domkopjes zijn die niet goed om kunnen gaan met vergelijking sites? Of zijn dat mensen die kwaliteit, privacy en vrijheid hebben gesteld… Lees hele bericht of deel deze mening “Waarom kiezen mensen xs4all”

Jos Kaats

Vrijwillig koos ik niet voor KPN, gedwongen al zeker niet

Toen ik de keuze had, koos ik voor XS4all omdat ze kwaliteit bieden waar KPN alleen van kan dromen. Hoe dom kun je zijn, je beste produkt weggooien. Denken ze nu echt dat klanten die nadenken over hun provider en… Lees hele bericht of deel deze mening “Vrijwillig koos ik niet voor KPN, gedwongen al zeker niet”

Harry

We zijn geen domme gansjes

Natuurlijk stap ik nooit over naar KPN, wat denken ze daar wel! Dat xs4all klanten – als domme gansjes – zich gedwee van het ene bedrijf naar het andere laten vervoeren?
Beste KPN-ers, waarom zouden de xs4all klanten bij… Lees hele bericht of deel deze mening “We zijn geen domme gansjes”

Jacqueline

Koers KPN getuigt van verouderde marktbenadering

De door KPN telkens herhaalde bezweringsformule (‘er verandert niets’) beschouw ik, obv mijn jarenlange zakelijke en privé-ervaring met KPN, als volkomen gebakken lucht. Daarnaast; er verandert natuurlijk wel degelijk iets: XS4ALL dreigt te verdwijnen! En dat mag gewoon niet gebeuren.… Lees hele bericht of deel deze mening “Koers KPN getuigt van verouderde marktbenadering”

Kees van Gelder

Onbegrepen dochter

XS4ALL is geen merknaam van een of andere provider maar de naam van een beweging die zich, tezamen met andere bewegingen zoals Bits of Freedom, inzet voor een vrij, open en veilig internet. KPN begrijpt haar eigen dochter niet en… Lees hele bericht of deel deze mening “Onbegrepen dochter”

Paul Posthumus

XS4ALL, meer dan een bedrijf

Wie staat er pal voor onze digitale rechten als XS4ALL er niet meer is? Welk alternatief is er nog waar de lijnen naar de echte techneuten vaak niet langer zijn dan een intern telefoontje door een helpdesk medewerken die weet… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL, meer dan een bedrijf”

Iwan Boskamp, Ex-financieel Directeur XS4ALL Internet

XS4ALL moet behouden blijven

XS4ALL heeft zich altijd sterk gemaakt voor informatiebeveiliging én privacy van klanten en internet in het algemeen. Die inzet en zichtbaarheid van XS4ALL moeten behouden blijven – privacy en beveiliging zijn essentieel in het huidige telecomlandschap.

Bert-Jaap Koops, hoogleraar regulering van technologie, Tilburg

Privacy en veiligheid unique selling points

XS4ALL is sinds het prille begin van Internet in Nederland synoniem voor privacy, veiligheid en consumentenbescherming. Het is daarom onbegrijpelijk dat juist in een tijd waarin privacy en veiligheid eindelijk ‘unique selling points’ worden voor bedrijven dit merk moet verdwijnen.

mr. dr. Bart W. Schermer, Chief Knowledge Officer, Considerati

De naam zegt alles

Ik heb altijd gevonden dat de naam al alles zegt en blijft zeggen in deze barre tijden van commercialisering van het internet. Zo’n stem, al is het maar via een merk of juist via een merk moet blijven en KPN… Lees hele bericht of deel deze mening “De naam zegt alles”

prof. mr. Jan Kabel, em. hoogleraar Instituut voor Informatierecht

Gevoel voor rechtvaardigheid

In mijn 15 jaar als advocaat heb ik nooit een meer bevlogen client gehad, noch een met een zuiverder gevoel voor rechtvaardigheid. XS4ALL is voor mij synoniem aan een veilig en vrij internet.

Karianne Thomas

Compleet nieuwe problemen

XS4All heeft zich lang voordat velen begrepen dat de digitale samenleving voor compleet nieuwe problemen zou zorgen zich hard gemaakt voor privacy en publieke waarden, die commitment is nu harder dan ooit nodig.

Jeroen van den Hoven, University Professor TU Delft

Slecht voor cyber veiligheid

Dit besluit is slecht voor de cyberveiligheid in Nederland
en toont aan dat KPN het contact met de Nederlandse samenleving verloren heeft.

Bart Jacobs, hoogleraar Radboud Universiteit Nijmegen

XS4ALL is een statement

XS4ALL is niet alleen een provider en een merk; XS4ALL is een statement voor het verleden, het heden en de toekomst

Rence Damming, oud privacy-officer KPN

XS4ALL moet blijven!

XS4ALL punt nl hoef ik in Nederland al lang niet meer te spellen door de telefoon. Vanaf mijn digitale geboorte ben ik lid van de familie. XS4ALL moet blijven!

Erik van Muiswinkel, cabaretier

Symbool van een vrij internet

XS4ALL moet blijven als symbool van een vrij internet, als laboratorium van klant- en dus privacygericht internet, als voorbeeld voor KPN.

Marc Chavannes, correspondent politiek bij De Correspondent

KPN en XS4ALL

Het was vanuit KPN altijd: wat moeten we met XS4ALL? Nooit: wat kan XS4ALL voor ons betekenen?

Oud-XS4ALL directeur Doke Pelleboer

Méér dan een merk

De naam xs4all is méér dan een merk, maar staat voor een ideologie: iedereen moet toegang kunnen krijgen tot veilige communicatie via internet. Sloop je xs4all, dan vermoord je een mooie gedachte…!

Rudie Kagie, hoofdredacteur van de opiniekrant Argus en auteur van ‘Privacy. Hoe Nederland verandert in een controlestaat’ (2010)

Meer nog ooit nodig

In de komende 25 jaar hebben we XS4ALL meer nodig dan ooit.  We hebben een provider nodig die privacy en security in het DNA heeft en die de lead kan nemen in de Next Generation Internet.

Marleen Stikker, directeur Waag

Kritische zelfreflectie

Juist in organisaties als KPN is kritische zelfreflectie van grote toegevoegde waarde!

Nico van Eijk, hoogleraar UvA, directeur Instituut voor Informatierecht

Belangrijke rol gespeeld

XS4all heeft een belangrijke rol gespeeld in veel internetrecht rechtspraak, zoals Scientology, Pirate Bay, Indymedia, Ab.fab. XS4all is in het internet debat prominent actief. De naam laten verdwijnen zou iets zijn als Ajax voortaan Amsterdam noemen.

Arno Lodder, Professor of Internet Governance and Regulation, Vrije Universiteit Amsterdam

Moral of technical virtuosity

Many thousands of people worldwide, me included, associate the XS4ALL brand with a moral of technical virtuosity and defense of democratic values: privacy, freedom of speech, tolerance. In a world where identity, for better or worse, is becoming increasingly important, XS4ALL’s long-term strong &… Lees hele bericht of deel deze mening “Moral of technical virtuosity”

Matthijs R. Koot, senior security specialist bij Secura (voorheen Madison Ghurka)

Vertrouwen grenzeloos geschaad.

Nooit heeft iemand zoveel afbreuk aan dit ‘merk’ veroorzaakt als KPN nu deed. Zelfs indien KPN tot inkeer komt, heeft zij het vertrouwen in XS4all grenzeloos geschaad.

Karin Spaink

Politiek en maatschappelijk standpunt

Hoewel hobbynet (van HCC Unix gg) net iets eerder de mogelijkheid bood om als particulier toegang te krijgen tot het internet ben ik niet lang na de oprichting abonnee geworden (getuige de drieletterige gebruikersnaam). Dat zie ik tot de dag… Lees hele bericht of deel deze mening “Politiek en maatschappelijk standpunt”

Hans van de Looy, Ethical Hacker

Xs4all=internet

Internet in nederland en xs4all zijn voor mij onlosmakelijk met elkaar verbonden. De anarchistische sfeer en eigengereidheid, het frisse geluid wat xs4all laat klinken in de media dmv de commercials.
Zonder xs4all is er voor mij geen internet, en… Lees hele bericht of deel deze mening “Xs4all=internet”

Paul

Xs4all was de eerste

Xs4all was de eerste… Zal dat altijd blijven, schrappen is geen optie!

Rob Van Den Hoven Van Genderen, directeur center for Law and Internet, Vrije Universiteit Amsterdam

XS4ALL dat koester je

Xs4all is het hunebed van het Nederlandse internet. Dat vernietig je niet, dat koester je.

Francisco van Jole, journalist die net als velen dankzij XS4ALL internet ontdekte

Hart op de juiste plek.

Eigenlijk ging het al fout toen XS4ALL zichzelf verkocht aan KPN. Een apart merk XS4ALL onder KPN op zich is weinig waard. Wel als ze onafhankelijk kunnen blijven opereren, om zo de essentie van XS4ALL te behouden: een Internet voor… Lees hele bericht of deel deze mening “Hart op de juiste plek.”

Jaap-Henk Hoepman, lid sinds 1997, privacy-wetenschapper

XS4ALL is geen merk in een commercieel universum

XS4ALL is geen merk in een commercieel universum waar de markt regeert. XS4ALL staat voor een overtuiging: dat internet open, vrij en veilig is.

Marcia Luyten, presentator Buitenhof VPRO

XS4ALL ondanks ‘kpn’

Klant van het eerste uur mag ik mijzelf niet noemen. Daarvoor ben ik te jong. Wel vanuit het ouderlijk huis geïnfecteerd met het XS4ALL-virus.
Wat een service krijg je bij/van die gasten. Terwijl vrienden en collega’s bij hun provider… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL ondanks ‘kpn’”

Wim Akkerman

XS4Nobody voor KPN

Als de meerwaarde van xs4all door KPN niet wordt gezien en de onafhankelijkheid wordt uitgehold, zowel naar visie als financieel, dan loont het de moeite om na te denken over een nieuwe provider die de rol en taken van xs4all… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4Nobody voor KPN”

Willem van der Veere

xs4all moet gewoon blijven

Het is zeer goed dat jullie in opstand komen tegen KPN.
Want jullie moeten blijven bestaan. Jullie hebben een zeer technische helpdesk en jullie helpen klanten zeer goed met technische problemen of met overige vragen. KPN gaat vast fors… Lees hele bericht of deel deze mening “xs4all moet gewoon blijven”

Frans van Rossem

KPN? Nooit

Ik heb diverse zeer negatieve ervaringen met KPN. Ik ben dan ook van zins om over te stappen mocht het tot het einde van XS4ALL komen.

Hans

Markt en principes kunnen samengaan

XS4ALL laat zien hoe markt en principes kunnen samengaan. Als voorvechter van privacy en internetvrijheid verdient XS4ALL alle steun, en moet het blijven!

Geert Munnichs, coördinator Rathenau Instituut

Geen betere provider

Ik heb al meerdere providers gehad, maar sinds ik XS4ALL heb zijn er WEINIG tot NOOIT problemen met telefoon, televisie en – als belangrijkste voor mij – internet, en als er wel een probleempje is blijven ze net zo lang… Lees hele bericht of deel deze mening “Geen betere provider”

Christa Reijn Huizen

Het hart op de juiste plaats

Scientology, B92, Radikal censuur, Arabische Lente dial-up verbindingen, ScriptumLibre, Foundation for a Free Information Infrastructure (FFII), Free Software Translation Project en zo verder. Ik zie het de KPN net even niet doen.
Dit nog even los van dat XS4all… Lees hele bericht of deel deze mening “Het hart op de juiste plaats”

Eduard

Dan richt ik zelf een provider op!

XS4ALL zet de norm wat betreft ethiek, wat betreft technische uitvoering, wat betreft security, wat betreft maatschappelijke betrokkenheid en wat betreft klantenservice. Als dat ten prooi valt aan een aandeelhouder, dan ga ik alle medeondertekenaars mobiliseren om een eigen coöperatieve… Lees hele bericht of deel deze mening “Dan richt ik zelf een provider op!”

Winfried Tilanus, privacy strateeg

XS4ALL voor iedereen die goede kwaliteit wil voor een redelijke prijs

De rekenmeesters van de KPN kunnen volgens mij nooit becijferen wat de kwaliteit van XS4ALL waard is. Zelf kies ik al jaren voor XS4ALL op basis van kwaliteit. Een vergelijkbare kwaliteit heb ik alleen ooit bij Demon ervaren. Voor mij… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL voor iedereen die goede kwaliteit wil voor een redelijke prijs”

Corné Beerse

Amnesty4ALL

Wat als er nou een nieuwe provider kwam die toegankelijkheid van informatie, privacy, en mensenrechten wel belangrijk vindt: http://Amnesty4ALL.nl ? Goeie bron van inkomsten voor Amnesty ook. Ik zou overstappen. Jij?

Lidwien van de Wijngaert

One of a kind

Noem me nog één provider waar de klanten zowat bereid zouden zijn om te vechten om een t-shirt te bemachtigen, en dat met trots te dragen. En dan vanwege het merk zelf, niet als toevallige shirtsponsor van een sportclub. Dat… Lees hele bericht of deel deze mening “One of a kind”

Marcel Davids

XS4ALL, er is geen alternatief.

Ik ben een “prosumer”, oftewel een consument die thuis hobby’d op professioneel niveau.
In mijn geval in de vorm van een heus datacenter in mijn kelder, en daar hoort uiteraard een provider bij van professioneel niveau. Eentje waarbij ik… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL, er is geen alternatief.”

Koen van der Sanden.

Klagen bij de KPN-winkel

Ik heb een telefoonabonnement bij KPN en ik ben vandaag naar de KPN-winkel gegaan. Ik heb gevraagd of er een aantekening kan worden gemaakt in mijn account: als KPN besluit xs4all te stoppen zal ik al mijn accounts bij KPN… Lees hele bericht of deel deze mening “Klagen bij de KPN-winkel”

Wim de Jong

Maak XS4ALL weer onafhankelijk

Welke Top-ondernemer maakt Top-provider XS4ALL weer onafhankelijk, en welke Top-klanten blijven dan bij XS4ALL? Ik blijf bij een onafhankelijke internet-provider XS4ALL. Telefoon en tv haal ik wel ergens anders vandaan.

Harry van Veen

Slechts één premium internet provider in NL!

Xs4all was, is en moet blijven als enige echte premium internet provider, wij gebruiken de diensten van Xs4all sinds 1994 met veel waardering. Xs4all in de enige provider die nog begrijpt waar het internet om begonnen is wat blijkt uit… Lees hele bericht of deel deze mening “Slechts één premium internet provider in NL!”

Frank Dieckmann

Als xs4all wordt opgeheven is

Als xs4all wordt opgeheven is KPN mij als klant kwijt. 20 jaar bij xs4all. Komt er een doorstart? Dan kunnen jullie op mij als klant rekenen. Wil wel graag mijn e-mailadres houden, haha.

Philip

XS4all versie 2 oprichten

En wat als we nou gewoon Xs4all versie 2.0 oprichten als nieuw commercieel bedrijf, of als non-profit organisatie?
Je kunt je internettoegang inkopen bij de ‘internetfabriek’ van KPN. Dat gebeurt nu ook voor Xs4all versie 1.0. Met de juiste… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4all versie 2 oprichten”

Bert

Meer dan een merk alleen…

Ik ben al ‘bij’ XS4ALL toen het nog Hacktic was. Eerst (en nog heeeeeeel lang daarna) als UUCP klant met mijn Linux 0.12 server, ergens in 1993. Dus niet eerste uur, maar toch wel een tweede of derde. Zelfs na… Lees hele bericht of deel deze mening “Meer dan een merk alleen…”

Ronald van Loon

Denk aan de Postbank!

Ooit was ik een blije klant van de postbank. Toen werd ik verkocht aan ING. Alles zou hetzelfde blijven. Mooi niet. Dit wordt hetzelfde liedje, maar dat ga ik niet nog een keer meemaken. Als xs4all wordt opgegeten door KPN… Lees hele bericht of deel deze mening “Denk aan de Postbank!”

Marianne

Geen nummer bij XS4ALL

Bij elk andere provider heb je een abonnement. Bij XS4ALL ben je lid van een club met idealen over internetvrijheid en privacy.

Paul

Opvallende reacties petitie

Interessant om te lezen wat mensen allemaal in de petitie schrijven over XS4ALL …. en over KPN. Heel opvallend is dat een groot deel van de klanten van XS4ALL zich zelf “lid” noemt en niet “klant” of “abonnee”, wat ze… Lees hele bericht of deel deze mening “Opvallende reacties petitie”

Jörg

XS4ALL heeft een uniek product aanbod

Het totaal pakket van XS4ALL is uniek. De combinatie van een internet abonnement met goede service, een goede modem die vrijheid biedt een een gratis virus scanner biedt alleen XS4ALL. KPN biedt niets onderscheidends.

Elmer Klaasen

Uniek

De technische know how en de klantgerichtheid van XS4ALL maakt dat zij een unieke positie inneemt op de Nederlandse internetmarkt. Nergens ben ik zo goed te woord gestaan, snel en goed geholpen, heb een uniek product ervaren als hier.
Lees hele bericht of deel deze mening “Uniek”

Ruud van Stijn

XS4ALL weer onafhankelijk

ACTIE: Het wordt tijd dat XS4ALL weer een onafhankelijke internetprovider wordt. Ik beloof in dat geval bij XS4ALL te blijven!!! Telefoon en tv shop ik wel elders bij elkaar. Waarom zou je eigenlijk internet, telefoon in 1 pakket willen hebben?… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL weer onafhankelijk”

Harry van Veen

xs4all for all!

Ooit ook begonnen bij HCCnet,
Daarna over naar xs4all.
Eventuele problemen altijd adequaat opgelost.
Proficiat.
Deze club moet blijven.
Geen Groene Hordes s.v.p.

Chris Stam

Cultureel online erfgoed

XS4ALL is zoveel meer dan een merk of provider. It’s a way of life.

Chris de Boer, blogger

Doven ook goed af bij XS4ALL

Doven hebben mij gevraagd als ingenieur ICT. Ik heb geregeld dat doven een aansluiting bij Xs4all kregen. Ik help bij het aansluiten en testen van het modem. Mochten er problemen zijn bij de aansluiting, dan kan ik altijd met helpdesk… Lees hele bericht of deel deze mening “Doven ook goed af bij XS4ALL”

Edward Tie

Super helpdesk

Een aantal jaar terug had ik een probleem. Met de helpdesk gebeld. Een jongedame heeft mij prima geholpen om iets op te lossen. Ik ben een digibeet, maar dankzij haar geduldig luisteren en meerdere instructies was het probleem opgelost. Ik… Lees hele bericht of deel deze mening “Super helpdesk”

J. Van Dijk

Van batched smtp en pop naar internet

Ik ken xs4all al heel lang…. Ik heb zelf mee gepionierd op het internet met oa de Fidonet Internet gateway. Onder Novel mailen van naar het internet via modems (en de bijbehorende handshake met speaker on tuutprrrtiededelie), en batched smtp… Lees hele bericht of deel deze mening “Van batched smtp en pop naar internet”

eelco

Omgekeerd

Kan KPN niet opgaan in XS4ALL?, kunnen ze nog wat leren.
KPN kan XS4ALL alleen maar in niveau verlagen.
Zonder diversiteit geen kwaliteit!!

Bram

Unieke kennis en ervaring Xs4all moet als bedrijf blijven bestaan

Ik gaf begin jaren 1990 UNIX- en internet-trainingen aan de mensen van NLnet en Xs4all, die aan de wieg van het Nederlandse internet stonden. Nu, 25 jaar later, is er een unieke technische kennis en ervaring opgebouwd bij deze internetproviders… Lees hele bericht of deel deze mening “Unieke kennis en ervaring Xs4all moet als bedrijf blijven bestaan”

Jeroen Vanheste

Top service – doorgaan tot het is opgelost

De helpdesk van xs4all staat kwalitatief ver boven die van andere providers en ook van KPN. Altijd deskundig en nooit kastje naar de muur. En ook heel mooi: pro-actief met suggesties komen.

Oscar Wijsman

Niet 1 pot nat

Kort nadat XS4ALL commercieel ging ben ik gebruiker van het internet geworden. Nadat XS4ALL werd ingelijfd bij de KPN heb ik onder het mom van “wat maakt het uit, het is nu 1 pot nat” overgestapt naar die KPN. Neem… Lees hele bericht of deel deze mening “Niet 1 pot nat”

Nico van Noorloos

Perfecte services

– Professionele ondersteuning en service
– Zeer goede producten
– Komen beloftes na
– Hoge kwaliteit van internet en telefonie

Bart

technisch zeer stabiel

Mijn ervaring : als je een internet probleem hebt, kan je beter eerst je eigen spullen checken, in mijn geval is XS4ALL nog nooit de oorzaak geweest van een slechte verbinding

Ronald

Vrijheid en IPv6: de toekomst

XS4all is de enige provider die mij als ICT docent de vrijheid geeft over mijn aansluiting. Geen rare firewall regels die verkeer zo nodig tegen moeten houden, maar ik kan zelf bepalen wat wel en niet mag. Dat is vrijheid.… Lees hele bericht of deel deze mening “Vrijheid en IPv6: de toekomst”

Martijn Bellaard, Docent HBO ICT Hogeschool Utrecht

Stom plan

Ik ben na een lange reis door provider land (inclusief KPN) uiteindelijk bij xs4all geland en met een reden. XS is meer dan alleen een merk het staat voor kwaliteit, deskundigheid en uitmuntende service. KPN begaat een enorme blunder als… Lees hele bericht of deel deze mening “Stom plan”

Jon Bosch

XS4ALL weg, dan weg bij KPN

Op mijn huidige adres kon ik helaas geen XS4ALL krijgen. Later dit jaar ga ik verhuizen naar een adres waar XS4ALL een optie is en deze neem ik dan heel graag! Mocht KPN het slechte plan rondom XS4ALL doorzetten, zal… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL weg, dan weg bij KPN”

Nathalie

XS4ALL is meer dan slechts een merk!

Natuurlijk ben ik verbijsterd. Ik ben in 1994 of 1995 bij xs4all gekomen en heb veel mensen begeleid naar de overstap naar xs4all. Niet omdat xs4all de goedkoopste ISP is, maar omdat xs4all voor een aantal maatschappelijke doelen stond (maar… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL is meer dan slechts een merk!”

Ton Sonneveldt

KPN? Nee, bedankt.

In de pers lees ik “Het plan is om in de loop van 2019 en 2020 XS4ALL, Telfort en Yes Telecom op te doeken. Klanten van die bedrijven kunnen dan bij KPN terecht.”
Ja, dat zal wel, maar dat… Lees hele bericht of deel deze mening “KPN? Nee, bedankt.”

Jaap Vegter

xs4all als voorbeeld voor andere providers

Het zou een enorme cultuuromslag zijn als alle internet providers het voorbeeld van xs4all zouden volgen om hun service en ook hun bevlogenheid voor uitstekend internet te realiseren!

Irmlinda de Vries, beeldend kunstenaar, auteur en DTPer.

XS4ALL staat voor kwaliteit

Ben ooit bij als HCC internet gebruiker bij XS4ALL terechtgekomen, toen HCC al haar internetactiviteiten als provider overdroeg aan XS4ALL. Dat was een hele goede keuze. Wat ik om mij heen hoor van problemen bij andere providers, herken ik niet… Lees hele bericht of deel deze mening “XS4ALL staat voor kwaliteit”

Jaap

NEVER CHANGE A WINNING TEAM

Never change a winning team. Iets wat beste in de markt is ga je niet veranderen met het risico om bergen klanten te verliezen. Klinkt als veranderen om het veranderen.

Rob de Jong

Visie op de toekomst van internet

Terwijl xs4all een behulpzame, snelle en to the point support geeft, wordt het bij KPN al gauw een verschrikking. Goddank heeft xs4all nog een visie op de toekomst van het internet! Privacy, gelijke toegankelijkheid voor iedereen, ook voor kleine startups… Lees hele bericht of deel deze mening “Visie op de toekomst van internet”

Louis Heynsbroek

Medewerkers XS4ALL: start een nieuw bedrijf! Wij volgen jullie.

Natuurlijk moet XS4ALL blijven om de redenen die jullie aangeven. Maar ook: we hebben jaren lang meer betaalt voor XS4ALL. Andere providers waren altijd goedkoper. Wij deden dat oa vanwege de goede service en omdat t een sympathiek bedrijf is.… Lees hele bericht of deel deze mening “Medewerkers XS4ALL: start een nieuw bedrijf! Wij volgen jullie.”

J. Kooiman

Koninklijke KPN

Koninklijke KPN. Dan moet je toch weten wie koning is. Juist. De klant.

Ruud de Bruijne

ooit zelfs ‘aan huis’

We hebben al sinds 1995 internet van xs4all en toen er met de Apple computer een keer niet ingebeld kon worden en de telefonische hulp niet mocht baten, kwam een van de medewerkers (die toch ook in Rotterdam woonde) langs… Lees hele bericht of deel deze mening “ooit zelfs ‘aan huis’”

Jonna Cohen

Customer buy out

Kan deze mogelijkheid serieus worden onderzocht?

Anna

XS4ALL is het voorbeeld van maatschappelijk ondernemen en open internet.

De kracht van XS4ALL:
– Internet waar internet voor bedoeld is: open en eerlijk
– Stabiel internet
– Goede service
– Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Joep Orbons

Customer Buyout

XS4ALL moet blijven… is Customer Buyout een optie?

Evert-Jan

Service! Wouw …. TV abbo mag er van mij wel af

De service van XS4All is echt heel erg goed. Ik in de stress: ik bel en ze nemen de tijd, niet alleen probleem is opgelost, ik hang blij en vol vertrouwen in de nieuwe dag op.
Probleem dat niet… Lees hele bericht of deel deze mening “Service! Wouw …. TV abbo mag er van mij wel af”

Lieke Huijbregts

KPN nooit !!

Meer dan 20 jaar geleden ben ik abonnee van XS4ALL geworden. Mijn zus heeft KPN. Het verschil is voor mij dusdanig groot dat ik nooit abonnee van KPN zal worden. Helaas . . .

Ron Vonck

Xs4all moet blijven

Xs4all moet blijven om onze identiteiten en data te blijven beschermen!

Theo Hooghiemstra, Directeur Hooghiemstra & Partners

Beste internet service provider

Xs4all is terecht jaren lang als de beste internet service provider uitgeroepen door de Consumentenbond. Doodzonde als dat bedrijf met privacy als core value ten onder gaat … tenzij KPN kan aantonen een product te leveren dat nu en in… Lees hele bericht of deel deze mening “Beste internet service provider”

Jacob Kohnstamm

Altijd een oplossing voor elk probleem!

De medewerkers van XS4all zijn geweldig: betrokken en doen ALTIJD alles om problemen op te lossen. Houden zich aan hun beloftes. Ze zijn experts en kunnen daardoor out of the box denken. Heldere uitleg, vriendelijk en eindeloos geduldig als KPN… Lees hele bericht of deel deze mening “Altijd een oplossing voor elk probleem!”

Margot

Er is geen andere optie voor XS4all

Geen partij kan zich meten met XS4all, de service, kennis zijn nergens anders terug te vinden. Als het KPN gaat worden zal ik geen klant meer zijn!!!

Fernand

KPN heeft 1 ECHT merk in huis: XS4ALL

KPN zegt ‘vol in te willen zetten op het KPN-merk’. Maar ze hebben maar 1 ECHT merk in huis: XS4ALL.

Harry van Veen

alsof Volkswagen besluit een Porsche …

‘XS4ALL opdoeken is alsof Volkswagen besluit een Porsche voortaan als Volkswagen te verkopen,’ las ik deze week. Precies dat.

J S

Jammer dat kwaliteit niet wordt erkend

Jammer dat kwaliteit niet wordt erkend, en maar moet opgaan in de massa om vermeend geld te besparen.

Geert M.