Klant van het eerste uur mag ik mijzelf niet noemen. Daarvoor ben ik te jong. Wel vanuit het ouderlijk huis geïnfecteerd met het XS4ALL-virus.
Wat een service krijg je bij/van die gasten. Terwijl vrienden en collega’s bij hun provider van het kastje naar de muur worden gestuurd (ja, ook mijn vrienden/collega’s die hun abonnement bij ‘kpn’ hadden) was mijn verhuizing zo geregeld. Een direct nummer (geen dure 0900) en iemand aan de andere kant van de lijn die je vriendelijk bedankt voor het wachten terwijl je niet hebt hoeven wachten. Ik heb wat reclame mogen/kunnen maken dankzij de Service (let op hoofdletter ‘S’) van XS4ALL.
En dan de overname door ‘kpn’. De belofte dat er niks zal veranderen en alles bij hetzelfde zou blijven is inmiddels bijna verbroken. Naast internet-compleet (XS4ALL) ook een mobiel abonnementje bij ‘kpn’. Ik kan ‘kpn’ langs deze weg beloven dat als zij mij niet als XS4ALL-klant meer wil, ik ‘kpn’ volledig de deur zal wijzen.