Vrijwillig koos ik niet voor KPN, gedwongen al zeker niet

Toen ik de keuze had, koos ik voor XS4all omdat ze kwaliteit bieden waar KPN alleen van kan dromen. Hoe dom kun je zijn, je beste produkt weggooien. Denken ze nu echt dat klanten die nadenken over hun provider en niet zomaar lukraak een aanbieding kiezen zich laten dwingen? Ze wanen zich blijkbaar nog in de tijd van het PTT-monopolie. De arrogantie van “Het zal zo’n vaart niet lopen, ze blijven wel” Dat alleen al is een extra reden om te vertrekken, het laat immers zien welk beeld men van klanten heeft en welke behandeling we kunnen verwachten.

4 gedachten over “Vrijwillig koos ik niet voor KPN, gedwongen al zeker niet”

  1. Ik sta voor de volle 100% achter deze actie. Zonder vooraf aan de klanten van XS4ALL te vragen ‘overrulet’ het “moederbedrijf” KPN hun zakenpartner XS4ALL. Ik schrijf duidelijk “moederbedrijf” tussen aanhalingstekens want een goede moeder laat haar kinderen en/of stiefkinderen niet in de steek. Zo ga je niet met je zakenpartner (XS4ALL) en de klanten van XS4ALL om. (Ingekort door de redactie)

  2. Ik ben trots om klant te zijn van xs4all en draag dit ook uit naar anderen. Dit vanwege het opkomen voor de privacy, de beveiliging, stabiele verbinding en de expertise van de werknemers etc. Werknemers die je van A tot Z helpen. Heb je een probleem of een vraag dan helpt een werknemer jou zonder dat je steeds wordt doorverbonden met een andere afdeling/werknemer. Kortom een geweldige service. De werknemers staan voor xs4all. Dit blijkt ook wel uit de boordelingen die (mijn) xs4all steeds krijgt. Daar kunnen KPN en ook andere providers niet aan tippen. Ook niet een klein beetje (spreek uit ervaring).
    Dat KPN besluit om xs4all op te laten gaan in de grote organisatie is mijn inziens een grote fout. Dit blijkt ook wel uit alle reacties dat “xs4all moet blijven”. Het zegt toch genoeg dat KLANTEN in opstand komen. Ik kan mij niet heugen dat dit eerder bij een bedrijf is gebeurd.
    xs4all is een winstgevend bedrijf waar klanten tevreden over zijn. Dit moet je koesteren en verder uitbreiden waarbij de bedrijfscultuur behouden blijft.

    Als xs4all verdwijnt ga ik ook zeker weg bij KPN. Ik wens dat het niet zover komt.
    Mocht het toch zover komen dan denk ik eerder dat 5% van de klanten bij KPN blijft en 95% vertrekt.

  3. KPN was ooit een goed bedrijf. De in het verleden geleverde kwaliteit is jammer genoeg volledig verdwenen. Dit betreft zowel de service als de geleverde producten. Na 4 jaar lang aanmodderen met storingen op zakelijk internet en telefoon, ben ik na een verhuizing dan ook overgestapt naar xs4all. Dit vanwege de hoge kwaliteit die zij leveren.
    Met de zeer slechte service van KPN wil ik nooit meer geconfronteerd worden. Als xs4all verdwijnt zal ik dan ook zeker overstappen naar een andere provider. Hopelijk zullen de voormalige oprichters van xs4all voor een goed alternatief kunnen zorgen.

Laat een reactie achter op s.seitz Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *