Wil KPN mij wegjagen als klant?

[aanvallen op personen geschrapt door het comité]

Ik ben ooit bij KPN vertrokken ivm de nogal gebrekkige uitvoering van internet DIENST verlening. Via een zeer teleurstellende ervaring by UPC toch bij XS4ALL gekomen dat gelukkig iets anders in elkaar stak dan ik bij KPN gewend was.
Daar konden ze me wel helpen.
Vervolgens is het afgelopen jaar ISDN afgeschaft. Dat koste voor mij EUR 25,- per maand. KPN had een aanbod voor mij dat ik niet kon laten liggen, namelijk KPN EEN met dezelfde dienstverlening die ik had op ISDN, dat kostte slechts EUR 235,- . Mijn vraag of dat bedrag per jaar was, werd ontkennend beantwoord, dat was per maand.
Meer dan 7 maal het bedrag dat ik eerst betaalde… Ik dacht dat VOIP goedkoper zou zijn dan bestaande dienstverlening, maar dat blijkt alleen elders het geval.

Digitenne wordt het aanstaande debacle. Ik heb apparatuur in eigen beheer, altijd gehad maar dat blijkt niet meer mogelijk te zijn en alle apparatuur moet vervangen worden. Of ik kan verder zoals in het verleden of anders dan maar niet.
EUR 5,- per maand betalen voor jaren voor een apparaat van ~EUR 100,– is nogal belachelijk.

Kortom wekt KPN vertrouwen? Weet KPN wat klanten willen…? Het lijkt er meer op dat men de weg kwijt is. KPN is mijn klandizie voor telefonie al kwijt. Blijkbaar willen ze mij als klant wegjagen.

UPC (Nu Ziggo) krijgt mijn klandizie zeker niet meer, KPN staat voor mij als “dienst” verlener precies boven Ziggo…, en daarboven staan er nog heel veel andere dienstverleners. Het is niet zo dat ik blij moet zijn dat ik klant mag zijn bij KPN, het is omgekeerd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *