Ongevenaarde support op meerdere vlakken

Ik heb zelf geen XS4ALL aansluiting. Op het moment dat ik een glasvezel aansluiting bij XS4ALL kan krijgen stap ik onmiddellijk over. Waarom? Ik heb regelmatig voor anderen met XS4ALL gebeld. De support medewerkers weten onmiddellijk in te schatten wat mijn kennis niveau is. Geen onnodige acties of vragen, maar direct ter zake. Tot nu toe altijd bij het eerste kontakt een duidelijk antwoord, terwijl mijn vragen niet altijd eenvoudig zijn. Ook mijn vader op leeftijd, weten zij perfect te helpen. En hij snapt er maar zeer weinig van. Bij mijn huidige provider krijg ik nooit iemand te spreken die weet waar het over gaat. Ook als er met spoed een aansluiting geregeld moet worden ben ik nog nooit teleurgesteld. Altijd voor of op de afgesproken datum is de aansluiting gerealiseerd. Bij KPN wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en ben jij altijd degene die het niet begrijpt. Op een gegeven moment heb ik een halve dag aan de telefoon gezeten en uiteindelijk kom je bij iemand terecht die het technisch wel begrijpt, maar niet in het zelfde district werkzaam is en niets kan doen. De mensen die ik vertegenwoordig zouden onmiddellijk overstappen als ik dat aangeef.

Eén gedachte over “Ongevenaarde support op meerdere vlakken”

  1. Perfect beschreven wat de kern van de zaak is :-)
    Ik wacht nu af wat plan-B wordt.
    Dat wordt de nieuw A-provider van Nederland, geen twijfel mogelijk!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *