De vele pluspunten waarop Xs4all zich onderscheidt zijn legio. In mijn contacten met de provider heb ik altijd aan een paar woorden genoeg. Snel antwoord en probleem opgelost. Dát verwoordt nu die XS in de naam. KPN heeft mij in het verleden te vaak in de steek gelaten en ik moet er niet aan denken straks onder dat logge apparaat verder te moeten. De ontwikkelingen in de ICT heb ik van zeer nabij meegemaakt, óók de oprichting van Xs4all. De provider had meteen mijn sympathie. En die is er nog steeds. Ik sluit me graag aan bij die 50.000+ medestanders die Xs4all met zijn uitstekende dienstverlening willen laten voortbestaan.
Helemaal en van harte eens met deze reactie. Ook ik heb geen enkel vetrouwen in KPN! Sterker nog: ik wil er niet mee geassocieerd worden. Nooit meer. Ik vraag mij af of het niet mogelijk is om de naam XS4all aan te laten schaffen door de echte (eigen) medewerkers en als zelfstandig bedrijf verder te gaan?! Los van KPN en van wie dan ook..! Er IS geen betere provider dan XS4all! Schande dat KPN de grote portemonnee trekt en denkt zo aan goodwill te kunnen komen! Lang leve XS4all!
Volgens mij is dit in de waag ook besproken, en is het financieel niet interessant, mocht KPN de XS4ALL naam al te koop aanbieden. Het zou dan vele tientallen miljoenen kosten zo uit mijn hoofd.
Ik zou zeggen, pak er wat te drinken en een stukje appeltaart bij en bekijk de stream nog eens even.