onderwerp van mijn mail aan XS4ALL: “Verschillende klanten hebben hun zorgen geuit over de plannen” – dat zijn er DUIZENDEN! – mijn kritiek op aanhef Nieuwsbrief XS4ALL
Geacht team XS4ALL,
Gisteren (13 februari jl.) ontving ik van u per mail een “Nieuwsbrief” dat begon met enkele “geruststellende woorden”.
Dit terwijl u weet dat KPN niet van zins is XS4ALL te laten voortbestaan.
Diezelfde KPN die uw reclamecampagne “25 jaar XS4ALL” van nul en generlei waarde heeft gemaakt met het bericht dat XS4ALL KPN wordt.
Die XS4ALL-campagne is – zoals ik twee medewerkers van u liet weten – nu “zieltjes winnen voor KPN”.
De woorden van Karin Spaink, …niet de eerste de beste en u wel bekend, zijn mij uit het hart gegrepen; http://www.spaink.net/2019/01/16/merk-media-marketing/
“Verschillende klanten hebben hun zorgen geuit over de plannen” wordt gesteld, – dit is een UNDERSTATEMENT!
Het zijn er DUIZENDEN!!!
Zoals een niet onaanzienlijk aantal leden (ik voel me GEEN klant, maar LID) ben ik niet van plan “te blijven” als XS4ALL opgaat in KPN,-
een bedrijf waarvan onlangs in het nieuws was dat het mogelijk “in de verkoop” komt te staan.
Tja… dan is het inderdaad ONHANDIG voor aandeelhouders als er “in huis” nog een eigenwijze “dochter” aanwezig is.
Ik zie NIETS in een “premium KPN”,-
Bovendien:
De wijze waarop de top van KPN de petitie “XS4ALL Moet Blijven” heeft gebagatelliseerd is beneden alle pijl.
Ik wil geen klant zijn bij zo’n arrogante ISP.
Vooralsnog kijk ik de kat uit de boom en wacht nadere berichten van XS4ALL af.
Mocht XS4ALL opgaan in KPN dan ben ik weg.
’t Is maar dat u het weet.
Wens het management van XS4ALL de komende tijd veel wijsheid toe en hoop ZOALS VELEN MET MIJ (NIET zoals door u gesteld in de Nieuwsbrief “verschillende klanten”) binnenkort op meer ECHTE duidelijkheid.
Aan zoethoudertjes heb ik niks.
Met vriendelijke groet,
Jur Kuipers, sinds 2001 naar alle tevredenheid LID van XS4ALL.
Helemaal mee eens.
Het is stuitend dat KPN in zoveel blabla een zoethoudertje presenteert. Zonder inhoud, zonder echte statements. Zoiets snijdt echt geen hout.
En ook eens dat ik weg zal gaan bij KPN als dit allemaal doorgaat. Liefst naar een doorstart, maar als dat niet mogelijk is gewoon naar een andere ISP.