Mijn mail aan KPN

KPN,
wat heeft KPN ons XS4ALL-klanten een lullige start van 2019 gegeven. (Ingekort door het comité)

Wat doet KPN sinds 10 januari toch haar uiterste best om zichzelf in de voet te schieten!

Zó zwak om de meest integere, meest storingsvrije, meest winstgevende, meest gedreven, jaar in jaar uit als best geteste provider van Nederland én de provider met de meest kundige technische helpdesk waarbij je als klant het gevoel krijgt dat er écht naar je geluisterd en op je probleem gereageerd wordt zónder een vastgesteld script…

…om zeep te helpen en uit te faseren…

Ik spreek mijn boosheid uit, ik steun XS4ALL waar ik kan met mijn beperkte middelen maar…
…het heeft geen zin om boos te worden.
Keer op keer wordt in de praktijk toch bewezen dat de ‘grote’ jongens de macht hebben én alleen maar meer macht en geld willen ten koste van… (vul het maar in).
heel erg sneu…
Sneu ook dat KPN mij, nadat de KPN klantenservice van mij hoorde dat ik XS4ALL klant ben, probeerde weg te lokken met een aanbod… Daar komt de ware aard bovendrijven.

Stoer dat KPN afgelopen woensdag rond de tafel ging met het XS4ALL-actiecommitee.
Maar KPN komt niet op maandag 28 januari naar de Waag in Amsterdam…

is KPN angstig?

graag uw reactie…

2 gedachten over “Mijn mail aan KPN”

  1. Ik kreeg precies dezelfde reactie op “Mijn mail aan KPN” met het verdere verloop van deze mail aan [e-mailadres geschrapt door het comité]

  2. KPN geeft antwoord op mijn post: “Mijn mail aan KPN”
    Door: Marc, XS4ALL klant sinds 16 jaar

    Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u uw zorgen uit over de ontwikkelingen rond ons merk XS4ALL.

    We begrijpen de emoties die er zijn bij het op termijn uitfaseren van het merk XS4ALL gezien de historie van het merk. Wij benadrukken dat er voor u als klant van XS4ALL niets verandert. U behoudt de producten en service die u nu heeft; ook het modem en toegang tot de expertise en service van de helpdesk blijven zoals u die nu ervaart.

    Ons uitgangspunt is dat we met het KPN-merk alle klantsegmenten willen bedienen. Elke klant telt en we willen de dienstverlening voor al onze klanten juist nog verder verbeteren door de goede eigenschappen van XS4ALL voor een bredere groep klanten binnen KPN beschikbaar te maken. We zijn ervan overtuigd dat we de XS4ALL-klanten met het KPN-merk net zo goed kunnen bedienen als ze nu ook ervaren.

    Uiteraard zullen we heel zorgvuldig zijn in de uitvoering van dit proces.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda Tevel
    KPN Infodesk

Laat een reactie achter op Kees van der Hoeven Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *