Mijn mail aan KPN

Geachte KPN,
Hierbij verzoek ik U XS4ALL niet op te heffen.
Ik ben al jarenlang tevreden gebruiker van XS4ALL en wil beslist geen KPN abonnement.
Ik heb dit reeds eerder meegemaakt met het opheffen van Planet internet. Eén grote rotzooi waarbij geen enkel contact mogelijk was.
Ook toen zou alles volgens KPN zonder problemen verlopen wat niet het geval was.
Daarbij wil KPN de komende jaren ook nog eens 350 miljoen euro besparen, zie
https://www.telegraaf.nl/financieel/3069212/kpn-ziet-omzet-verder-dalen
Dus als U XS4ALL gaat opheffen wil ik zo spoedig mogelijk bij U weg, voordat het weer zo’n grote rotzooi gaat worden als destijds bij Planet internet..
Graag per omgaande Uw reactie.

C. van der Hoeven

2 gedachten over “Mijn mail aan KPN”

  1. Veder verloop van deze mail aan KPN [e-mailadres geschrapt door het comité ivm spamgevaar]
    28-01
    Geachte KPN,
    Ik kreeg van U nog geen reactie, laat staan bevestiging op mijn onderstaande mail.
    Ik verzoek U vriendelijk doch dringend mij per omgaande te antwoorden.
    C. van der Hoeven

    29-01
    Geachte heer Van der Hoeven,

    Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u uw zorgen uit over de ontwikkelingen rond ons merk XS4ALL.

    We begrijpen de emoties die er zijn bij het op termijn uitfaseren van het merk XS4ALL gezien de historie van het merk. Wij benadrukken dat er voor u als klant van XS4ALL niets verandert. U behoudt de producten en service die u nu heeft; ook het modem en toegang tot de expertise en service van de helpdesk blijven zoals u die nu ervaart.

    Ons uitgangspunt is dat we met het KPN-merk alle klantsegmenten willen bedienen. Elke klant telt en we willen de dienstverlening voor al onze klanten juist nog verder verbeteren door de goede eigenschappen van XS4ALL voor een bredere groep klanten binnen KPN beschikbaar te maken. We zijn ervan overtuigd dat we de XS4ALL-klanten met het KPN-merk net zo goed kunnen bedienen als ze nu ook ervaren.

    Uiteraard zullen we heel zorgvuldig zijn in de uitvoering van dit proces.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda Tevel
    KPN Infodesk

    29-01
    Dag Jolanda,

    Wat jammer dat het opheffen van XS4ALL doorgezet gaat worden ondanks de bijna 50.000 protesthandtekeningen.
    Is de KPN blind en doof hiervoor?

    De KPN boodschap “er gaat niets veranderen” heb ik helaas in het verleden reeds ervaren met het opheffen van Planet internet.
    Daarbij heb zeer negatieve ervaringen met de KPN gehad. Dit wil ik niet nog een keer meemaken.
    Ik ben dan ook van zins om over te stappen mocht het tot het einde van XS4ALL komen. Maar beslist geen KPN.
    Daarom verzoek ik de KPN open kaart te spelen en mij bij het einde van XS4ALL tijdig in te lichten.

    In ieder geval bedankt voor de snelle reactie (helaas met het reeds bekende standaardantwoord).

    Met vriendelijke groet,
    C. van der Hoeven

Laat een reactie achter op Aart van den End Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *