Kwaliteit of Kwantiteit

bericht aan kpn:
Hallo, Na jarenlange ellende met jullie service en valse beloftes ben ik in oktober 2019 overgestapt naar xs4all. Willen jullie echt de klanten terugzetten naar de middeleeuwen? dit is een schandalige manier van handelen en ik doe hiermee de plechtige belofte alles in het werk te stellen dit plan onderuit te halen. Jullie zullen moeten beseffen dat er tienduizenden zijn die liever kwaliteit dan kwantiteit zien. buiten dat om het ik een wettelijke overeenkomst met xs4all en (gelukkig) niet met kpn!

Toevoeging: bij kpn was NIETS mogelijk:
– Jarenlang ellende met pairbonding,
– Nooit mogelijkheden tot port-forwarding,
– Een helpdesk die niet verder komt dan: daar kan ik U niet mee helpen

Versus XS4All
– XS4All is net zo lang aan het pushen geweest to kpn zijn werk wel goed deed vwb de verbinding
– Port-forwarding is kinderspel met de Frizbox
– Helpdesk met mensen die weten waar ze het over hebben
– Stabiele verbinding

Ik heb de juiste keuze gemaakt door over te stappen, ik begrijp niet waarom ik terug moet naar de jaren 70.

Ik hoop dat er een crowdfundactie komt om opnieuw te beginnen: newXS4all :-)
Count me in!

Eén gedachte over “Kwaliteit of Kwantiteit”

  1. Kijk, een lid van de XS4ALL familie die aan de toekomst denkt, hij is al oktober 2019 overgestapt! alvast welkom!!! ;-)
    Heb de zelfde ervaring met bonding, KPN (en VWT i.o. van KPN) trapten voortdurend op de rem. De service afdeling van XS4ALL heeft het uiteindelijk voor elkaar gekregen, al moest er een ex. KPN’er, nu ZZP ‘er en werkzaam voor Volker Wessels Telecom van stal gehaald worden. Krijg er nog steeds een warm gevoel van als ik hier aan terug denk, dit was bij KPN niet gelukt!

Laat een reactie achter op Egbert Meppelink Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *