Als ik nu XS4all belt, omdat mijn Netflix niet goed streamt op mijn televisie, dan wordt ik zoveel mogelijk geholpen om uit te zoeken waar het probleem zit. En doorverwezen naar de juiste plek voor een oplossing van dit probleem. Top Service dus!
Bij KPN komst me deze extra service op dit moment 6 euro per maand extra.
KPN benadeeld XS4all nu al, want het mobiele voordeel van dubbele data, zit er inmiddels ook niet meer op. KPN heeft dat weggenomen. Op hun website staat niet eens vermeld dat XS4all klanten recht hebben op die 5 euro korting per mobiel abonnement. Zelfs als je KPN belt over dit probleem en hoe dit zit, is de reactie, je kunt makkelijk overstappen naar KPN… Pardon??!!
Dus nee met deze ervaringen kan ik er NIET op vertrouwen dat er voor XS4all klanten niks veranderd, want er veranderd NU al wat. En daarbij vooral … de prijs!
Als ik alles wat ik nu heb voor XS4all zou laten overzetten naar KPN, dan ben ik minimaal 15 euro DUURDER uit dan nu bij XS4all.
Ja bij XS4all kost een extra zender pakket 10 euro, dat is bij KPN goedkoper, maar daarvoor krijg je bij KPN maar 5 euro korting binnen het allernieuwste Hussel. KPN Hussel laat zien dat KPN duurder wordt en niks lijkt erop dat dat de vertrouwde XS4all klantenservice dan ook via KPN zal gaan werken. Ik betaalde graag iets extra’s voor goed betrouwbaar internet en service. En die service daar schort het bij KPN nogal eens aan.
Ons allereerste inbelabonnement was XS4all, ik was destijds vanwege kosten gedwongen over te stappen op kabel. Maar inmiddels alweer een paar jaar terug bij XS4all na een tijdlang KPN gehad te hebben. En ik ben daar zeer tevreden over. Aangezien ik niet op de kabel wil, wordt mijn keuze straks een stuk beperkter, maar nu ik lees over een nieuwe provider met heel veel animo, wordt mijn zin om te vertrekken bij KPN als XS4all daarin overgaat alleen maar groter.
KPN wees slim! Hou XS4all, laat ze zelfstandig draaien, zorg dat ze kunnen investeren. En ajb geeft toch die dubbele data terug bij alles in één. Eind september was dat mijn plan, maar nu ik mijn abo kon verlengen is die mogelijkheid ineens weg. Echt een fail. Meer geld, minder service.
Ook ik zou met Hussel duurder uit zijn voor iets dat enigszins in de buurt komt van wat ik nu heb, bijna 10% duurder.
Maar dan nog zonder FRITZ!Box, vast IP adres, vaste hostname, 5 mailboxen met 10 alliassen elk en ook geen cloudopslag met SFTP toegang, geen website.