hoe dom kunnen ze zijn bij KPN?

Wie haalt het in z’n bolle kop om een kwaliteits-(dochter)-bedrijf als XS4ALL op te laten in KPN?
Hoe dom kun je zijn? Oh gelukkig… je mag je XS4ALL adres behouden; alsof dat je belangrijkste reden zou zijn om te blijven!
Waarom ben ik bereid om meer te betalen dan bij andere providers? XS4ALL staat bij mij voor kwaliteit, geweldige extra services en diensten, een modem met 5Ghz wifi waarvan je zelf het beheer kunt doen en niet een dichtgetimmerd modelletje die als hotspot voor de hele buurt dient. BETROUWBAARHEID ; ik kan me niet meer heugen wanneer de laatste serieuze storing was. En dat is meer te danken aan de XS4ALL servers en netwerk, dan het draadje van KPN waarover het loopt, of in mijn geval de glasvezel. Een helpdesk met verstand van zaken. Privacy, stabiliteit, beveiliging en vele extra’s. Ik ben ooit begonnen bij providers zoals Freeler,(ja, destijds ook verkocht aan KPN…) @Home, CompuServe om uiteindelijk te belanden bij XS4ALL. Ik sindsdien heb altijd reclame voor XS4ALL gemaakt in de zin van, ‘wil je Kwaliteit met een Hoofdletter, dan ga je naar XS4ALL. Wil je ’n beetje surfen en mailen, dan is al het andere voldoende’.
Ik geloof KPN voor geen woord, als zij beweerd dat er voor de XS4ALL’ers dezelfde kwaliteit gewaarborgd blijft die we nu ervaren. Als dit doorgaat, ben ik weg. Dan maar geen @xs4all.nl email adres… :P

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *