Fijn te horen dat het alternatief onderweg is.

Ik moet er niet aan denken naar KPN over te moeten gaan.
Wij werden geconfronteerd met een storing in de glasvezel verbinding.
De helpdesk van xs4all zag heel snel dat er een storing was. Er werd een monteur ingeschakeld. Het duurde we 11 dagen voor die kon komen. Gelukkig was de storing niet zodanig dat ik totaal geen verbinding had.
Na 11 dagen belde de monteur van uit de wijkcentrale dat er een meting werd gedaan. Na de uitvoering melde hij dat hij de volgende week thuis langs zou komen. De volgende week werd er thuis wederom een meting aangevraagd bij KPN. De demping op de lijn was binnen de norm, wel aan de grenzen, maar KPN kwam tot de ontdekking dat er in de centrale een component storingen gaf. De monteur gaf verbaast aan dat KPN dat ook de week daarvoor wel hadden kunnen ontdekken.
Gevolg de monteur kon verder niets meer doen dan terugmelding geven aan xs4all.
Xs4all moet KPN inschakelen, die dan reggefiber en reggefiber dan een uitvoerende aannemer die het gaat fiksen. Lang leve de burocratie lang leve KPN.
Wederom een reden om geen contracten met kpn te hebben.
Ik heb wel aan de monteur gevraagd of hij bij zijn rapport wil vragen om een melding naar mij te laten sturen als de storing definitief is verholpen. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Ik hoop dat plan b ook een mogelijkheid heeft de verbinding over een andere weg zonder KPN te realiseren.
Ik heb al een geschreven dat het wenselijk zou zijn dat internet verbindingen nutsvoorzieniningen zouden moeten zijn los van providers. Deze ervaring lijkt mij deze wens te ondersteunen.

4 gedachten over “Fijn te horen dat het alternatief onderweg is.”

  1. XS4ALL moet zeker blijven van mij mag plan B door gaan hoe eerder hoe beter.
    XS4ALL een TOP profijter nooit geen problemen mee.
    Goede service.
    Van mij mogen jullie winnen ik sta achter jullie.
    Zal me geen raad weten zonder XS4ALL en KPN echt niet nooit van me leven succes met jullie strijd tegen KPN.

  2. Ik ben zelf voorstander van helemaal niet meer verder gaan met KPN. Die hebben zich al lang weer in negatieve zin jegens bv. XS4ALL “bewezen”. Gewoon Plan B – waar ik al een tijd naar uitkijk – doorzetten en uitvoeren: eindelijk verlost worden van KPN is mijn motto geworden!!

  3. Ik ben het hart-grondig eens met deze mening en wil er niet aan denken dat ik gedwongen zou kúnnen worden om afscheid te moeten nemen van deze zeer betrokken, goed functionerende, gemotiveerde en nabije XS4ALL-club.
    Ik wil graag meewerken aan het doen continueren van XS4ALL. Laat maar weten hoe.
    Ed

Laat een reactie achter op Paul Plantinga Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *