crap

Ik krijg nu een prijsverhoging en een nitwit commerciële nieuwsbrief van xs4all. Op een of andere manier wordt mijn sympathie voor xs4all onder de vlag van KPN steeds kleiner. Stiekem hoop ik dat alle overleg met KPN mislukt en dat er een nieuwe onafhankelijke provider met de oude waarden van xs4all (maatschappelijk betrokken, activistisch, etc) wordt opgericht.

4 gedachten over “crap”

  1. Let op: met deze prijsverhoging harkt KPN 7.500.000 euro op jaarbasis extra binnen (250.000 klanten x 2,50 euro x 12 maanden)!
    Eerst bekend maken dat XS4ALL opgeheven gaat worden en dan in de tussentijd een prijsverhoging doorvoeren. De druk op de XS4ALL leden
    wordt verder opgevoerd.
    Ik hoop op een alternatief zonder KPN.

  2. Helemaal mee eens. Ik heb in verleden van uit de or en gor bij een grote vervoersmaatschappij ook een reorganisatie meegemaakt. Veel beloften vanuit het management. Uiteindelijk leverde de adviezen wijnig op. Dus hierbij een waarschuwing aan de or van xs4all en xs4all moet blijven.
    Pas op je tellen. KPN geeft in de media al duidelijke signalen af dat zij het alleen op hun voorwaarden willen invullen. Dus zou ook mijn voorkeur zijn onafhankelijk verder zonder KPN.

  3. Ik ben een van de gebruikers van xs4 all met een klantnummer 100.000+. Ik hecht aan mijn xs4all.nl mailadres. Maar als dit zo doorgaat stap ik graag over naar xsnew.nl of zoiets. Ik wil geen inhoudsloze merknaam als provider.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *