Brief aan Jorg Kramer

Naar aanleiding van het bericht van Jorg Kramer heb ik hem geantwoord:

Geachte heer Kramer,

Onderstaand bericht, dat ik uit uw naam ontving, is -om één van de gezegdes van Van Kooten en De Bie weer eens goed te kunnen gebruiken- “gelul van een dronken aarbei”.

Ten eerste bent U niet ‘het management van XS4ALL’, U bent een stropop van KPN.
De echte managers van XS4ALL hebben de rug recht gehouden en zijn vertrokken, omdat ze het niet eens zijn met dit besluit.
Dat U met onderstaand bericht naar klanten toe, net doet alsof er niets aan de hand is, is lachwekkend.
Omdat het ook precies aantoont, dat managers van KPN geen flauw benul hebben wat voor klanten zijn aangesloten bij XS4ALL.
En wat de verwachtingen van die klanten zijn.

Om te beginnen vinden klanten van XS4ALL een noreply-adres laf.
Dus als U inderdaad uw ‘stinkende best’ zou willen doen: mail dan vanaf een eigen adres, zodat er direct contact mogelijk is.

En om b.v. even in te gaan op de derde alinea: op de mededeling dat KPN het merk XS4ALL wil laten verdwijnen, werd door medewerkers en klanten niet alleen emotioneel gereageerd.
Natuurlijk was er emotie; hoe zou U zelf reageren als U de mededeling kreeg dat uw bedrijf verdwijnt?
Maar er werd ook een gedegen onderbouwing neergelegd, waarom het oerstom is van KPN om dit door te drukken.
Als U dat probeert weg te zetten als alleen maar emotioneel, dan ontkent U de realiteit.

Verder ben ik al eerder vanwege slechte ervaringen opgestapt bij KPN.
En dit besluit, de manier waarop KPN erover communiceert en de manier waarop KPN klanten behandelt laten zien dat KPN niet is veranderd in de tussentijd.
Zodra de echte medewerkers van XS4ALL hun alternatief uitrollen, ben ik weg bij KPN.

En ik wens verder verschoond te blijven van uw berichten met halve waarheden en loze beloften.

Groeten, Rick

5 gedachten over “Brief aan Jorg Kramer”

  1. Het verschil tussen XS4All en KPN: Bij beiden wordt je serieus genomen, alleen ligt bij XS4All de nadruk op ‘serieus’ en bij KPN op ‘genomen’,

  2. Voor iedereen die zich rechtstreeks tot Jörg Kramer wil wenden bij deze zijn adresgegevens:

    drs. ing. J.A.M. (Jörg) Kramer
    Executive Vice President Customer Service
    Algemeen Directeur XS4ALL
    KPN | Commercial | Amsterdam
    +31 (070) 3436573
    jorg.kramer@kpn.com

    Postadres:
    Directie XS4ALL
    Postbus 1848
    1000 BV Amsterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *