Zoals de titel goed aangeeft moeten de Xs4all abonnees 2,50€ meer betalen, terwijl Xs4All de meest winstgevende afdeling binnen dat rommelige KPN is…
De mensen achter KPN hebben een manier gevonden om zichzelf te verrijken, KPN draait slecht, de Top is goed gespekt en niemand van die top zal ooit aangeklaagd worden voor slecht management…
Graag ontvang ik van de échte mensen die XS4all groot hebben gemaakt en het hart op de juiste plaats dragen op het juiste ogenblik een signaal wanneer er overgestapt moet worden. Want ik wil geen minuut onder de vlag van KPN blijven plakken. Hoe eerder hoe liever XS4ever! Desnoods een week zonder mail en desnoods een week zonder TV..!
Beste échte XS4ALLERS,
Hou vol! Dit is een unieke kans om van XS4all iets écht anders te maken namelijk: XS4EVER!! (zoals ik in een reactie las). En daar ben ik het helemaal mee eens. Laat de dwingelandij van de inferieure KPN niet zegevieren en omarm de échte XS4ALL-familie van dankbare klanten die willen dat jullie blijven. Ga zsm op jullie zelf! Zet hem op!
Het is doodzonde als Xs4all verdwijnt!
Het is doodzonde als Xs4all verdwijnt! Maar daar sta ik net alleen in ,gelukkig maar. Ik ken mensen die in de ICT-ereld tthuis zijn en zeer bedroefd reageren bij deze ontij.
Groet en sterkte bij de mogelijke nieuwe onderneming. Erg sneu voor de KPN-ers die 2.50 euro broodnodig hebben….
Precies, of ze krijgen wel weer wegens “verdiensten”en wanbeleid ergens anders een dikbetaalde baan, omdat ze “zo goed” en “deskundig” zijn. Mogen ze het volgende bedrijf om zeep helpen….. Maar ze vergeten één ding: de medewerkers op de werkvloer maken het bedrijf en verdienen het geld, niet zij, zij strijken alleen maar iedere maand een vet onverdiend salaris op, de weinige goeden niet ten aan gesproken!
Die € 2,50 komt boven op de @ 10.00 die ik al per maart j.l extra betaal voor…
Daarbij komt ook nog dat het zenderpakket aan krimp onderhavig is dus meer voor minder…
Denk nu dat het met de “zelfstandigheid” van xs4all wel gedaan is.
Xs4all kon tot vandaag op mijn volledige loyaliteit rekenen maar met de moef van de afgelopen weken loopt deze een behoorlijke deuk op…
Jammer!
HKA, dat is een ‘moef’ van KPN. Daar moet je XS4all niet op afrekenen.
Ik hoop dat de nieuwe provider snel komt. Dan zijn we verlost van de KPN. KPN misbruikt de klanten van XS4ALL. Als dat geld terug zou vloeien en nog meer naar XS4ALL zou ik begrip er voor hebben. Maar in dit geval is het de huidige klanten uitknijpen en niets er voor terug geven.